13 Şubat 2012 Pazartesi

dijital sanat!

Şimdilik boya kalemlerine veda ediyorum ve bilgisayarda boyamaya geçiyorum.Düşündüğümün aksine daha zahmetli ama aynı zamanda daha renkli...


KAİNATIN SATIRLARINI DİKKATLE OKU, ÇÜNKÜ ONLAR SANA MELE-İ ALADAN MEKTUPLARDIR...Rabbin bal arısına vahyetti:
Dağlarda, ağaçlarda ve onların kurdukları çardaklarda kendine evler edin.

... Sonra meyvelerin tümünden ye,
böylece Rabbinin sana kolaylaştırdığı yollarda yürü-uçuver.
Onların karınlarından türlü renklerde şerbetler çıkar,
onda insanlar için bir şifa vardır.
Şüphesiz düşünen bir topluluk için gerçekten bunda bir ayet vardır.

(Nahl suresi, 68. ve 69. ayetler)

Gök gürlemesi O'na hamd ederek tespih eder. Melekler de O'nun korkusundan tespih ederler. O yıldırımlar gönderir de onlarla dilediğini çarpar. Onlar ise Allah hakkında mücadele ediyorlar. Halbuki O, azabı çok şiddetli olandır.

(Ra'd suresi, 13. ayet)






Bir arkadaşım için yaptıklarımdan...



Risale-i Nurda en sevdiğim derslerden biridir, ilimlerin Allahın isimlerine nasıl ayine olduklarının anlatıldığı bölüm...Okuduğum bölümle ilgili olduğu için Şafi ismine ve tıb ilmine öncelik veriyorum. Diğer mesleklerle ilgili de çizmeyi düşünüyorum, belki kitap ayracı olarak...



Genelde insanlar üniversiteye geçtiklerinde ailelerinden ayrılır. Bizde ise tersi oldu, ailem benden ayrıldı!
Taşındıkları şehir de Türkiyenin bir ucu! Bir saatlik yola üşenen ben, 5 ağır çanta ve 3 vasıtayla ancak ulaşabiliyorum sevgili aileme.
Bak ne güzel kelebek,
Kanadı benek benek.
Uçuyor havalarda,
Allahı zikrederek...



Dinle de YILDIZLARI şu hutbe-i şirinine
Name-i nurin-i hikmet bak ne takrir eylemiş..
Hep beraber nutka gelmiş hak lisaniyle derler:
Bir Kadir-i Zülcelalin haşmet-i sultanına
Birer nurefşanız,biz,Vücud-u Sania
Hem VAHDETE hem KUDRET şahitleriz biz...


1 yorum: